Сукачівське НВО "ЗОШ І-ІІІ ст. - дитячий садок"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Березень » 31 » Дистанційне. Індивідуальне - Чумак Д. Українська мова і література. Інформатика
10:18
Дистанційне. Індивідуальне - Чумак Д. Українська мова і література. Інформатика

А. Українська література. 6 клас

1.      Прочитати:

- Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. Фантастична, романтична, багатоепізодна повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9».

-ТЛ: сюжет.

    2.    Підготуватись до бесід:

- Фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Характеристика образу головного героя Климка Джури.

- Стосунки між різними поколіннями в родині.

  3.  Виконати завдання «Перевір, чи старанно ти навчаєшся» на стор.212

4.Прочитати:

- Павло Андрійович Байдебура . « Універсал гетьмана Богдана »,

-Гумористичні твори,

- Л. Глібов. Визначний український байкар, поет. «Муха і бджола».

- Л. Глібов. «Щука», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.

-С. Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовій культурі. „Запорожці у короля”, „Добре торгувалось”. ТЛ: співомовка, інверсія.

-Співомовки С. Руданського „Гуменний”, «Свиня свинею».

- П. Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». «Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

ІІ. 1.Вивичити напам’ять байку, гумореску, співомовку на вибір.

    2.    Підготуватись до бесід:

- гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців,

- викривальна і повчальна спрямованість байок Л. Глібова. Побудова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль,

- іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

ІІІ.  Виконати завдання «Перевір, чи старанно ти навчаєшся» на стор.234

==================================================================

   Б. Українська мова 6 клас.

1,Опрацювати матеріал підручника, параграфи з 37 по 39 включно.

2.Дати відповіді на питання:

- Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

-Числівники кількісні і порядкові.

-Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників.

-Відмінювання кількісних числівників. Букв ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

-Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників.

-Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з –тисячний.

-Узгодження числівників з іменниками

-Відмінювання порядкових числівників (система вправ)

-Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

-Творення  числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови.

3.Виконати вправи: 419,424,428,431,438,445,446,456.

4.Виконати тестове завдання

Морфологія. Числівник

1. Самостійна частина мови, яка означає число, кількість  або  порядок предметів при лічбі, називається:

 а) іменником;

 б) прикметником;

 в) числівником;=

 г) займенником.

2. За значенням і граматичними ознаками числівники поділяються на:

 а) якісні, відносні й присвійні;

 б) назви істот і неістот;

 в) прості й складні;

 г) кількісні й порядкові.=

3. За будовою числівники поділяються на:

 а) прості, складні й складені;=

 б) цілі, дробові, збірні;

 в) тверді, м'які й мішані;

 г) кількісні, збірні, дробові.

4. Позначте рядок, у якому всі числівники — збірні .

 а) П’ять, дев’ятеро, вісім, семеро;

 б) три, дванадцятеро, двадцять один, восьмеро;

 в) троє, обидва, двоє, шестеро; =

 г) обоє, семеро, чотирнадцятий, п’ятнадцятий.

5.У реченні На частку України припадає п’ять і сім десятих відсотка площі Європи виділені  слова

 а) дробовий числівник; =

 б) кількісний числівник;

 в) порядковий числівник;

 г) відносний числівник.

6. Іменники при дробових числівниках завжди вживаються

 а) називному відмінку;

 б) давальному відмінку;

 в) орудному відмінку;

 г) родовому відмінку.=

7.У реченні Зажурилась моя парта, третя парта від вікна виділене  слово

 а) дробовий числівник;

 б) кількісний числівник;

 в) порядковий числівник; =

 г) відносний числівник.

8. Порядкові числівники(крім числівника третій) змінюються за родами,          числами й відмінками як

 а) прикметники твердої групи; =

 б) іменники м’якої групи;

 в) прикметники м’якої групи;

 г) іменники мішаної групи.

9. У реченні І хоч у світі сторони чотири, я тут живу, бо я цей край люблю виділене  слово

 а) дробовий числівник;

 б) кількісний числівник; =

 в) порядковий числівник;

 г) відносний числівник.

10. Закінчення -а- в усіх відмінках, крім називного і знахідного мають числівники 

 а) десять, шістдеят, вісімдесят;

 б) чотири, тридцять, п’ятдесят;

 в) двадцять, тридцять, сімдесят;

 г) сорок, дев’яносто, сто. =

11. У реченні Світ широкий, а мати одна! виділений  числівник у реченні є

 а) означенням;

 б) присудком; =

 в) підметом;

 г) додатком

12. Установіть відповідність між числівником і розрядом:

1. двадцять п’ять;        а) збірні;

2. сім восьмих;    б) іменник;

3.дев"ятеро ;       в) дробові;

4. третина. г) прості;

         д) цілі.

І. Опрацювати матеріал підручника, параграфи з 40 по 45 включно.

ІІ. Дати відповіді на питання:

1.      Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням

2.      Розряди займенників за значенням

3.      Особові займенники. Зворотній займенник себе.

4.      Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.

5.      Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників.

6.      Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник).

7.      Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.

8.      Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.

9.      Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.

10.    Вказівні та означальні займенники. Розбір займенника як частини мови.

ІІІ. Виконати вправи 466,471,475,482,483,485,487,496,498500,502506,508.

 

ІУ. Виконати творче завдання.

1.Написати

- твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною.

-твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини»,

- есе «У чому полягає життєвий успіх».

========================================

Інформатика

-Опрацювати матеріал підручника «Алгоритм і програми».

- Удосконалювати навички роботи з клавіатурою

====================================================================

Переглядів: 469 | Додав: tata | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz