І. Українська література 6 клас
- Прочитати:
- Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. Фантастична, романтична, багатоепізодна повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9».
-ТЛ: сюжет.
2. Підготуватись до бесід:
- Фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Характеристика образу головного героя Климка Джури.
- Стосунки між різними поколіннями в родині.
3. Виконати завдання «Перевір, чи старанно ти навчаєшся» на стор.212
ІІ. Українська мова 6 клас.
1,Опрацювати матеріал підручника, параграфи з 37 по 39 включно.
2.Дати відповіді на питання:
- Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
-Числівники кількісні і порядкові.
-Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників.
-Відмінювання кількісних числівників. Букв ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
-Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників.
-Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з –тисячний.
-Узгодження числівників з іменниками
-Відмінювання порядкових числівників (система вправ)
-Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
-Творення числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови.
3.Виконати вправи: 419,424,428,431,438,445,446,456.
4.Виконати тестове завдання
Морфологія. Числівник
1. Самостійна частина мови, яка означає число, кількість або порядок предметів при лічбі, називається:
а) іменником;
б) прикметником;
в) числівником;=
г) займенником.
2. За значенням і граматичними ознаками числівники поділяються на:
а) якісні, відносні й присвійні;
б) назви істот і неістот;
в) прості й складні;
г) кількісні й порядкові.=
3. За будовою числівники поділяються на:
а) прості, складні й складені;=
б) цілі, дробові, збірні;
в) тверді, м'які й мішані;
г) кількісні, збірні, дробові.
4. Позначте рядок, у якому всі числівники — збірні .
а) П’ять, дев’ятеро, вісім, семеро;
б) три, дванадцятеро, двадцять один, восьмеро;
в) троє, обидва, двоє, шестеро; =
г) обоє, семеро, чотирнадцятий, п’ятнадцятий.
5.У реченні На частку України припадає п’ять і сім десятих відсотка площі Європи виділені слова
а) дробовий числівник; =
б) кількісний числівник;
в) порядковий числівник;
г) відносний числівник.
6. Іменники при дробових числівниках завжди вживаються
а) називному відмінку;
б) давальному відмінку;
в) орудному відмінку;
г) родовому відмінку.=
7.У реченні Зажурилась моя парта, третя парта від вікна виділене слово
а) дробовий числівник;
б) кількісний числівник;
в) порядковий числівник; =
г) відносний числівник.
8. Порядкові числівники(крім числівника третій) змінюються за родами, числами й відмінками як
а) прикметники твердої групи; =
б) іменники м’якої групи;
в) прикметники м’якої групи;
г) іменники мішаної групи.
9. У реченні І хоч у світі сторони чотири, я тут живу, бо я цей край люблю виділене слово
а) дробовий числівник;
б) кількісний числівник; =
в) порядковий числівник;
г) відносний числівник.
10. Закінчення -а- в усіх відмінках, крім називного і знахідного мають числівники
а) десять, шістдеят, вісімдесят;
б) чотири, тридцять, п’ятдесят;
в) двадцять, тридцять, сімдесят;
г) сорок, дев’яносто, сто. =
11. У реченні Світ широкий, а мати одна! виділений числівник у реченні є
а) означенням;
б) присудком; =
в) підметом;
г) додатком
12. Установіть відповідність між числівником і розрядом:
1. двадцять п’ять;
|
а) збірні;
|
2. сім восьмих;
|
б) іменник;
|
3.дев"ятеро ;
|
в) дробові;
|
4. третина.
|
г) прості;
|
|
д) цілі.
|
ІІІ. Мистецтво 8 клас.
-Опрацювати матеріал підручника, теми з 22 по 25 включно.
-Виконати завдання на стор.132( на вибір).
-Підготуватись до бесід за запитаннями підручника на стор.133,145.
ІУ. Мистецтво 9 клас.
-Опрацювати матеріал підручника, теми25-28.
- Підготуватись до бесід за запитаннями підручника на стор.167,179.
- Підготуйте професійне випробування на стор.167,179
Образотворче мистецтво 5 клас
Тема: Графіка. Шрифт
Створити композицію «Веселі літери»
Образотворче мистецтво 6 клас
Тема: Історичний жанр
Створити композицію на історичну тему
Образотворче мистецтво 7 клас
Тема: Дизайн одягу. Мода й культура.
Створити ескізи костюмів для власного гардеропу
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
5 КЛАС – Повторити правила гри в волейбол.
Присідання на обох ногах по 35-45 раз.
6 клас- Повторити правила гри в волейбол.
Піднімання тулуба уц положенні лежачи на спині по 40-50 раз.
7 клас - Повторити правила гри в волейбол.
Присідання на обох ногах по 35-45 раз.
Присідання на одній нозі по 10-12 раз.
8 клас- повторити повороти праворуч, ліворуч, кругом. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи хлопці по 25-30 раз, дівчата з колін по 15-20 раз.
9 клас- Повторити правила гри в волейбол.
Присідання на обох ногах по 55-65 раз.
Присідання на одній нозі по 15-17 раз.
10 клас- Згинання і розгинання рук в упорі лежачи хлопці по 40-30 раз, дівчата з колін по 18-25 раз.
Комплекс ЗРВ 7-8 ХВИЛИН. Піднімання тулуба у положенні лежачи по 50-60 раз.
11 клас – Повторити правила гри в баскетбол.
Присідання на одній нозі по 18-25раз.
Стройові вправи повторити.
Основи здоров᾽я
5 клас- Повторити тему №1 Соціальний
добробут.
6 клас – Повторити Розділ № 4 Соціальна
Складова здоров᾽я.
7 клас- Вплив засобів масової інформації
на здоров᾽я.
8 клас – Забруднення навколишнього
Середовища і здоров᾽я. Питна
Вода і здоров᾽я.
9 клас-Протидія стигмі і дискримінації
осіб за будь-якою ознакою. Готуємо презентації за заданими раніше темами.
|