Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2021 » Березень » 29 » Дистанційне навчання (29.03 - 02.04). Біологія 8,9,10,11 класи
11:34 Дистанційне навчання (29.03 - 02.04). Біологія 8,9,10,11 класи |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
10 клас
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
|
Опрацювати матеріал з інтернет ресурсів.
|
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
|
Опрацювати матеріал з інтернет ресурсів.
|
Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.
|
Опрацювати теоретичний матеріал
§38.
|
Сучасні завдання медичної генетики
|
Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=Y-N1PEPJrT0
|
Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їх причини
|
Опрацювати теоретичний матеріал
§39.
|
Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація.
|
Опрацювати теоретичний матеріал §40.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=6O8UX5NiQUE&feature=youtu.be
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
|
Опрацювати теоретичний матеріал §42.
|
Особливості процесів регенерації організму людини.
|
Опрацювати теоретичний матеріал §43, 44
Переглянути відео https://futuro.in.ua/videos/437-chomu-nashi-tila-stariyut.html
|
Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики.
|
Опрацювати теоретичний матеріал §44, 45
|
Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
|
Опрацювати теоретичний матеріал §46, 47
|
11 клас
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
|
Опрацювати теоретичний матеріал підручника: Біологія і екологія (рівень стандарту) для 11-го класу закл.заг. серед. освіти /Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Т.А. Компанець, С.Р. Рушковський– Київ: Генеза, 2019. § 38.
|
Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення повітря та його охорона.
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 43.
|
Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів. Принципи оцінки екологічного стану водойми. Охорона водойми
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 44.
|
Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів.
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 45.
|
Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 46, 47
|
Практична робота 3. Оцінка екологічного стану свого регіону.
|
https://naurok.com.ua/praktichna-robota-2-ocinka-ekologichnogo-stanu-svogo-regionu-160007.html
|
Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 48, 49
Презентація https://www.slideshare.net/ssuseradd61a/ss-67356464
|
Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення.
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 50
|
Практична робота 2. Оцінка екологічного стану свого регіону
|
https://naurok.com.ua/praktichna-robota-2-ocinka-ekologichnogo-stanu-svogo-regionu-160007.html
|
9 клас
8 клас
|
Переглядів: 250 |
Додав: tata
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|