І. Українська література 7 клас
Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели.
|
|
Матеріал підручника: новела.
|
Художні засоби втілення пафосу новели «Гер переможений» (деталь, поєднання різних часових площин тощо).
|
|
Читати новелу, підготуватисьдо бесіди за запитаннями підручникана стор. 219
|
Контрольна робота № 5 з теми «Ти знаєш, що ти людина?».
|
|
Підготуватись до КР
|
ІІ. Українська мова 7 клас.
1
|
Тематична контрольна робота №5 (тестування). Прислівник.
|
Стор.207
Запитання і завдання для самоперевірки.
Виконати тестові завдання Дивись додаток
|
2
|
Розвиток мовлення №17-18. Контрольний твір-опис зовнішності людини (в художньому стилі).
|
Написати твір-опис
|
3
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Уживання прийменників із непрямими відмінками іменника.
|
Опрацювати матеріал підручника на стор.208-212. Виконати впр.464,465
|
Додаток. 7 клас
Контрольна робота № 5 з теми “Прислівник” (тести)
Варіант І
1. Усі слова є прислівниками у рядку:
а) впевнено, прекрасно, котрийсь;
б) ліньки, попередньо, використано;
в) пошепки, інколи, сам на сам.
2. Прислівник – це..
а) незмінна особлива форма дієслова;
б) самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;
в) незмінна самостійна частина мови.
3. Прислівники поділяються на такі розряди:
а) якісні, відносні, присвійні;
б) якісно-означальні, обставинні;
в) похідні та непохідні.
4. Прислівник напам’ять належить до розряду:
а) способу дії;
б) місця;
в) причини.
5. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
а) віч-на-віч;
б) сам-на-сам;
в) вгорі.
6. Прислівник мимоволі утворено способом:
а) префіксально-суфіксальним;
б) основоскладання;
в) безафіксним.
7. Прислівник виражає:
а) ознаку предмета за дією;
б) ознаку або приналежність предмета якійсь особі;
в) ознаку дії, ознаку іншої ознаки, ознаку предмета.
8. За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюється:
а) проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників;
б) проста форма вищого ступеня порівняння прислівників;
в) складена форма вищого ступеня порівняння прислівників.
9. Виділене слово є прислівником у реченні:
а) Старому та хворому годи завше, як малому.
б) Мені стало якось ніяково.
в) Він говорив, не поспішаючи нікуди.
10. Усі прислівники кількісно-означальні в рядку:
а) мало, надвоє, тричі, занадто;
б) трохи, поодинці, до речі, додому ;
в) дуже, один в один, на жаль, як-не-як.
11. Усі прислівники місця в рядку:
а) зухвало, зліва, назустріч, карколомно;
б) мізерно, ліворуч, наприкінці, туманно;
в) уві сні, внизу, віддалік, високо.
12. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
а) ніжно, ясно;
б) довго, вузько;
в) чітко, весело.
ІІІ. Мистецтво 8 клас.
Класицизм та Античність.Новий герой Просвітництва
Дзвінки для консультацій : 097-78-98-800 - понеділок з 10-00 до 11-00
Опрацювати теми 22-23. Підготувати відповіді на запитання підручника в кінці теми. Зробити конспект
ІУ. Мистецтво 9 клас.
Фотомистецтво Рекламне мистецтво - Опрацювати С. 168-179 Скласти конспект
Дзвінки для консультацій : 097-78-98-800 - п’ятниця з 10-00 до 11-00 |