Сукачівське НВО "ЗОШ І-ІІІ ст. - дитячий садок"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2020 » Березень » 31 » Дистанційне. Українська мова та література 6 клас
10:14
Дистанційне. Українська мова та література 6 клас

А. Українська література 6 клас

1.Прочитати:

- Павло Андрійович Байдебура . « Універсал гетьмана Богдана »,

-Гумористичні твори,

- Л. Глібов. Визначний український байкар, поет. «Муха і бджола».

- Л. Глібов. «Щука», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.

-С. Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовій культурі. „Запорожці у короля”, „Добре торгувалось”. ТЛ: співомовка, інверсія.

-Співомовки С. Руданського „Гуменний”, «Свиня свинею».

- П. Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». «Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

ІІ. 1.Вивичити напам’ять байку, гумореску, співомовку на вибір.

    2.    Підготуватись до бесід:

- гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців,

- викривальна і повчальна спрямованість байок Л. Глібова. Побудова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль,

- іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

ІІІ.  Виконати завдання «Перевір, чи старанно ти навчаєшся» на стор.234

==================================================================

   Б. Українська мова 6 клас.

І. Опрацювати матеріал підручника, параграфи з 40 по 45 включно.

ІІ. Дати відповіді на питання:

1.      Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням

2.      Розряди займенників за значенням

3.      Особові займенники. Зворотній займенник себе.

4.      Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.

5.      Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників.

6.      Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник).

7.      Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.

8.      Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.

9.      Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.

10.    Вказівні та означальні займенники. Розбір займенника як частини мови.

ІІІ. Виконати вправи 466,471,475,482,483,485,487,496,498500,502506,508.

 

ІУ. Виконати творче завдання.

1.Написати

- твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною.

-твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини»,

- есе «У чому полягає життєвий успіх».

У. Виконати тестове завдання

Морфологія. Займенник

1. Самостійна частина мови, яка вказує на особу, предмет, ознаку, кількість, але не називає їх, називається:

 а) іменником;

 б) прикметником;

 в) числівником;

 г) займенником. =

2. На скільки розрядів за значенням і граматичними ознаками діляться займенники?

 а) шість;

 б) вісім;

 в) сім;

 г) дев'ять. =

3. Який займенник не має форми називного відмінка?.

 а) особовий;

 б) зворотний; =

 в) присвійний;

 г) відносний.

4.У реченні Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу виділений займенник

 а) присвійний;

 б) зворотний;

 в) особовий;=

 г) питальний.

5. У реченні Тільки тим історія належить, хто сьогодні бореться й живе виділений займенник

 а) відносний ; =

 б) питальний;

 в) особовий;

 г) вказівний.

6. У якому реченні вжито неозначений займенник.

 а) Мені дорога лише земля, з якої я росту;

 б) Він пам’ятав себе ще з часів потопу;

 в) Зорі в морі у прозорій хтось розсипав у воді; =

 г) Ми далі йшли, ніщо не спинювало нас.

7.  У реченні Люблю легенди нашої родини виділений присвійний займенник вказує на належність

 а) першій особі; =

 б) другій особі;

 в) третій особі;

 г) будь-якій особі.

8. У якому рядку всі з поданих займенників - вказівні?

 а) той, цей, такий, стільки; =

 б) сам, весь, всякий, кожний;

 в) якийсь, котрийсь, дехто, хтось;

 г) хто, що, який, чий.

9. Укажіть речення, у якому вжито означальний  займенник

 а) Є квас, та не для вас!;

 б) У кожній мові, в кожнім слові краси майбутнього шукай ; =

 в) Мені хочеться показати себе веселим і цікавим;

 г) Є в світі речі, від яких душа сія.

10.Укажіть речення, у якому вжито означальний  займенник

 а) Чим вище підбивалося вгору сонце, тим швидше розвіювався туман;

 б) Усе там здавалося Валерикові незвичайним ;

 в) Для науки всяка старовинна річ наших прадідів має неабияку ціну;

 г) Хлопець усією істотою відчував красу цього зимового степу.

11. У реченні Хто наш народ? Яка у нього доля? виділені займенники

 а) відносні ;

 б) питальні; =

 в) особові;

 г) вказівні.

12.Установіть відповідність між займенниками  і розрядами:

1. я;                        а) відносний;  

2. сам;                   б) присвійні;

3. собі;                   в) означальні;

4. свій.                         г) зворотний

                               д)особові.

=================================================

Переглядів: 1788 | Додав: tata | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz