Сукачівське НВО "ЗОШ І-ІІІ ст. - дитячий садок"

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

ТЕМАТИКО – ГОДИННИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ 1 КЛАСУ

ТЕМАТИКО – ГОДИННИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ 1 КЛАСУ

Ничипорчук М.В.

 

УКРАЇНСЬКА МОВА - 238 годин ( 7 год на тиждень) + 35 годин (1 год на тиждень - на підсилення вивчення):

І. Навчання грамоти:

1.    Навчання читати - добукварний період (14 год), букварний період (76 год), післябукварний період (29 год).

Робота з дитячою книжкою - у перші два періоди з допомогою вчителя вчаться сприймати текст на слух (аудіювання). Поступово педагог залучає школярів до самостійного причитування знайомих складів, слів на обкладинці книжки, в кінці букварного та в післябукварний період залучає до самостійного читання книжки.

Діти засвоюють найпростіші структурні елементи дитячої книжки, основні правила гігієни читання і розглядання книжки. Дитячі книжки повинні бути доступними - основні написи (прізвище автора, назва) розташовані на звичних місцях, виконані шрифтом, що легко прочитується.бажано щоб до кожного заняття добиралась нова книжка, поступово ускладнювався навчальний матеріал.

У 1 класі на роботу з дитячою книжкою відводиться до 20 хвилин уроку навчання грамоти ( один раз на два тижні). Якщо учні мають достатній рівень розвитку навички читання, то робота проводиться протягом цілого уроку.

2.    Навчання письма. Графічні навички письма. Техніка письма. Культура
оформлення письмових робіт -
добукварний період (14 год), букварний період (76 год), післябукварний період (29 год). У1 класі на розвиток зв'язного мовлення відводиться фрагмент уроку протягом 15-20 хвилин (один раз на два тижні).

Основна мета цих уроків у 1 класі - ознайомлення учнів з тематичними групами слів(«Навчальне приладдя», «Явища природи», «Ввічливі слова» та ін..),збагачення лексичного запасу словами - назвами предметів, ознак, дій; формування уміння будувати з вивченими словами словосполучення і речення, пов'язувати 2-3 речення у зв'язну розповідь. Висловлення будуються усно. Важливо, щоб теми для них були цікавими для дітей, торкалися подій повсякденного життя. Уже з першого року навчання слід спонукати учнів до висловлення власних думок, суджень, висновків. Всі інші змістові лінії проходять протягом навчального року.

РОСІЙСЬКА МОВА — 70 годин, розвиток усного мовлення, теми по годинах не діляться.

МАТЕМАТИКА -136 годин (4 год на тиждень), кількість годин по темах не вказується. Є теми, які вивчаються протягом року, а саме:

        просторові відношення. Геометричні фігури;

        математичні вирази. Рівності. Нерівності;

        величини;

        сюжетні задачі.

На останні теми конкретно години не вказуються. Це такі теми:

        узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у перед шкільний період;

        ознаки предметів;

        ознаки, пов'язані з поняттям величини;

        числа. Дії з числами.

        додаткові теми для вивчення:

1)    додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд частинами;

2)    буквена символіка;

3)    подвійні числові нерівності;

4)    порівняння значень числових виразів на основі залежності результату арифметичної дії від зміни одного з компонентів;

5)    заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Заміна менших одиниць вимірювання величинами більшими;

6)    задачі на конструювання геометричних фігур;

7)    задачі з логічним навантаженням;

8)    моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою відрізків, графів, таблиць.

ПРИРОДОЗНАВСВО - 68 годин (2 год на тиждень), резерв - б годин.

Вступ -1 година.

Тема І. Світ, у якому ти живеш - 14 годин.

2 екскурсії: ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи; спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі.

Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи. Дослідницький практикум. Із чого це виготовлено? («Запитай у батьків») Тема II. Світ неживої природи - 7 годин.

Практична робота. Ознайомлення з колекцією гірських порід рідного краю. 2 демонстрація властивостей води, властивостей повітря. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі? Тема III. Світ живої природи -17 годин.

2 практична робота. Вивчення будови рослини. Догляд за кімнатними рослинами.

2 екскурсії. У сад( парк), правила поведінки у природі. У краєзнавчий музей (зоопарк).

Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? Тема IV. Рідний край -10 годин.

Екскурсія до водойми (до лісу), правила поведінки поблизу водойми (у лісі). Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (в селі). Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село). Тема V. Моя країна - Україна - 8 годин. Міні-проект. Як облаштувати джерело?

Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про якути мрієш. Тема VI. Запитання до природи - 5 годин упродовж року, тематика за вибором учителя: із чого виробляють папір;звідки береться рослинна олія; за що нам вдячні домашні улюбленці; як економно використати воду вдома; чи розуміють тварини одне одного; чим снідає їжачок.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО - 35 годин (1 год на тиждень), з них Згод - резерв. Тема Відтворення простих форм лінією, плямою, в об'ємі - 8 годин. Тема2. Елементарні засоби компонування простих форм - 7 годин. Узагальнення -1 година.

Тема 3. Зображення основних форм і їхніх частин у графіці та живописі - 9 годин. Тема 4. Цілісність форми в скульптурі та архітектурі - 4 години. Тема 5. Стилізування й орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві - 4 години. Узагальнення - 2 години.

МИСТЕЦТВО - 70 годин (2 год на тиждень), з них 8 годин - резерв.

Тема І. Краса навколо нас -16 годин.

Тема II. Мистецтво - чарівне вікно у світ -16 годин.

Тема II. Загадки художніх мов - 22 години.

Тема IV. Як митці створюють красу - 14 годин.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА -105 годин ( 3 год на тиждень) З метою з'ясування вихідних даних (вересень-жовтень) та динаміки фізичної підготовленості учнів проводиться визначення їхніх резервних можливостей за видами, що визначають рівень розвитку основних фізичних якостей:

        Швидкості - біг до 30м (залежно від віку і статі)*;

        Витривалості - біг, спортивна ходьба або змішане пересування на довгі дистанції*;

        Гнучкості - нахили тулуба вперед із положення сидячи;

        Сили - підтягування у висі та у висі лежачи;

        Спритності - «човниковий» біг 4x9м із перенесенням предмета;

        Швидкісносилових якостей - стрибок у довжину з місця.

Такі перевірки рекомендуються проводити кілька разів протягом навчального року. Ці результати не оцінюються.

Більшість уроків фізкультури доцільно проводити на відкритому повітрі (узимку в тиху погоду при t не нижчій від -12°с). У приміщенні, де проходить урок має бути не нижча +14°.

За результатами медичного огляду школярі тимчасово розподіляються на основну, підготовчу та спеціальну медичні групи. Всі вони відвідують обов'язкові уроки, але виконують ЗРВ з різним фізичним навантаженням та ті, які їм не протипоказані. Крім цього, для учнів спеціальної групи організуються 2 обов'язкові додаткові заняття за спец програмою, які проводить спеціально підготовлений педагог. Оцінювання цих учнів проходить за спец, програмою.

I.  Теоретико-методична підготовка - З год.

II.Способи фізкультурної діяльності:

        Школа культури рухів з елементами гімнастики - 17 год*;

        Школа пересувань - 26 год*;

        Школа м'яча - 12 год*;

        Школа стрибків - 8 год*;

        Школа активного відпочинку - 17 год*;

        Школа сприяння розвитку фізичних якостей - у змісті відповідних розділів програми;

        Школа постави - на всіх уроках;

        Визначення динаміки змін показників розвитку4 фізичних якостей -2 год;

        Резервний час-20 год.

Зважаючи на регіональні особливості й умови навчання на місцях, у реалізацію змісту базової програми допускається внесення змін і доповнень обсягом не більше 20-30 % від загальної кількості годин.
Категорія: Мої статті | Додав: tata (29.09.2013)
Переглядів: 1477 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz